Sedem marketingových chýb

Netrpezlivosť … skvelý marketing si vyžaduje čas. Robiť to nesprávne (a unáhlene) desaťkrát stojí oveľa viac a trvá to dlhšie, ako to robiť pomaly, ale správne za rovnaký čas.

Sebeckosť… máme na výber, a ak cítime, že toto je všetko o vás, nie o nás, našou voľbou bude ísť niekam inam.

Zaujatie … nekupujú od vás, nakupujú od vašej firmy. Ľudia sa nestarajú o vás, starajú sa o vašu firmu.

Podvodný … pozri sebecký, vyššie. Ak nám nepovieš pravdu, je to pravdepodobne preto, že si sebecký. Aké naliehavé môžu byť vaše potreby, že by ste obetovali svoju budúcnosť, aby ste niečo získali hneď?

Nekonzistentnosť … nevenujete toľko pozornosti, koľko môžeme na to, aby sme robili veci konzistentne.

Nahnevaný …na nás? A prečo sa na nás hneváš? To nieje niečo, čoho by sme chceli byť súčasťou, vďaka.

Žiarlivý … darí sa niekomu lepšie ako tebe? Samozrejme, že sú. Vždy sa niekomu darí lepšie ako tebe. Ale ak dovolíte, aby vaša žiarlivosť zmenila vaše produkty alebo váš postoj alebo váš príbeh, odídeme.

Samozrejme, nie sú to marketingové hriechy, ale ľudské zlyhania.

Pokora, empatia, štedrosť, trpezlivosť a láskavosť sú silnou alternatívou. Čo vy na to ?

Zdroj

Vložiť komentár

    Dúfame, že ešte nechcete odísť...
    Vložte meno a e-mail nižšie a odoberajte novinky zo sveta marketingu!