Byť dobrý len v jednej veci

Byť dobrý len v jednej veci

Počas rokov, ktoré podnikám, som videl veľa firiem a zlých nápadov, ktoré mali úspech a naopak skvelé nápady, ktoré nikdy neuspeli. 

Priznám sa, že veľa krát som si kládol otázku: Prečo? 

Prečo má jedna firma úspech, zatiaľ čo tá druhá sa javí, že robí všetko lepšie, ale úspech nemá? 

Túto otázku si podľa mňa kládli veľa ľudí, ktorí boli práve tí nešťastníci, ktorí skončili. 

A poviem vám úprimne, čo som zistil. 

Znie to trochu možno zlváštne, ale často ľudia, ktorí neuspejú, sú oveľa inteligentnejší ako tí, čo úspejú.

To nie je pravidlo!

A rozhodne neplatí, ak riadite naozaj veľkú firmu. 

Avšak, v počiatočnom štádiu rozkvitu firmy býva inteligencia často na obtiaž. 

Vážne. 

Inteligentní ľudia bohužiaľ veľmi veľa rozmýšľajú.

Vedia toho viac vymyslieť a viac začať, ale nevedia sa už tak dobre focusovať. 

Proste majú veľmi veľa nápadov.

Videl som to často, že človek, ktorému poviete “toto a toto sprav”, tak vás poslúchne a spraví to, a funguje mu to.

Zatiaľ čo ten inteligentný náčelník zvažuje každú jednu vetu. Rozpráva a posúdi, či sa do toho dá. Nakoniec nájde toľko argumentov, že ani nezačne.

Alebo druhý prípad – začne s veľkým množstvom vecí a nevie sa zamerať.

Ak sa radíte do tej druhej skupiny, nevadí. Mrknite na tento článok, ktorý vás perfektne nasmeruje a dá z toho bludného kruhu preč.

Prípadne odporúčam knihu Jediná vec, ktorá vás úplne vytrhne z tohto rozmýšľania. Naozaj dobrá kniha.

A to je všetko. Ak ste sa v tom našli, tak sa nič nedeje. Nie ste prvý ani posledný.

Teraz je dôležité čím skôr s tým niečo spraviť.

Vložiť komentár

    Dúfame, že ešte nechcete odísť...
    Vložte meno a e-mail nižšie a odoberajte novinky zo sveta marketingu!