Ako zvýšiť konverzný pomer na eshope ?
Jeden z najlepších spôsobov, ako zvýšiť konverzný pomer na eshope, je ukázať, že ľudia nakupujú. Jednoducho ukážete ostatným, že už vás niekto nakúpil.
Väčšinou sa to používa niekde v dolnom rohu ako vyskakovacie okno s informáciou o tom, kto nakúpil a čo nakúpil.
Ľudia radi vyčnievať z davu a preto tiež radi si kúpia niečo, čo už niekto predtým vyskúšal, či otestoval alebo akurát nakúpil.
Toto ľudia majú radi a preukázateľne to zvyšuje konverzný pomer eshopu aj webu, ktorý predáva štandardné služby.
Napr. Notifikuj.cz tvrdí, že môžete zaznamenať nárast až o 7-18%, čo je naozaj veľmi veľa…
V praxi to môže vyzerať nejak takto:
Dúfame, že ešte nechcete odísť...
Vložte meno a e-mail nižšie a odoberajte novinky zo sveta marketingu!